Αγωγή Υγείας

1. Προσδιορισμός προγενέστερων εμπειριών μας από τη συμμετοχή μας σε ηλεκτρονικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Σύνταξη σχετικού ερωτηματολογίου το οποίο θα συμπληρώσουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών /-τριών της Σχολικής Μονάδας. Στατιστική επεξεργασία ερωτηματολογίων, εξαγωγή συμπερασμάτων, συζήτηση ευρημάτων, λήψη αποφάσεων σχετικής δράσης.

2. Ενημέρωση σχετικά τις έννοιες του σχολικού εκφοβισμού και του ηλεκτρονικού εκφοβισμού. Συζήτηση για το προφίλ του παιδιού δράστη, του παιδιού θύματος και των θεατών του εκφοβισμού σε πραγματικό και ηλεκτρονικό περιβάλλον.

3. Καταγραφή πιθανών συνεπειών και επιπτώσεων του εκφοβισμού και των δυο περιπτώσεων στην ψυχική διάθεση των παιδιών με τη χρήση βιωματικών τεχνικών (role playing)\

4. Μελέτη περιπτώσεων. Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης και προτάσεις για τη βελτίωση του συναισθηματικού κλίματος στο σχολείο και την οικογένεια. 

5. Πληροφόρηση των μαθητών/-τριών σε θέματα διαμοιρασμού προσωπικών δεδομένων σε ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα. Κανόνες και μέτρα αυτοπροστασίας, ανάγνωση των όρων συμμετοχής σε δημοφιλή ηλεκτρονικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συμβουλές και συζήτηση μελών ομάδας, αναζήτηση περαιτέρω πληροφοριών στο Διαδίκτυο, λήψη προσωπικών αποφάσεων διαμοιρασμού δεδομένων, εφαρμογή τους.

6. Προβολή ταινίας για τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό. Συζήτηση, καταγραφή συναισθημάτων, αιτιών, τρόποι εναλλακτικής προσέγγισης.

7. Οργάνωση εσπερίδας ενημερωτικού χαρακτήρα των μελών της σχολικής κοινότητας με προσκεκλημένους ειδικούς επιστήμονες και επαγγελματίες.

8. Σύνδεση του προγράμματος με την Αποκριά. Μάσκες, κοστούμια κλπ.

9. Εκτίμηση και αξιολόγηση του προγράμματος 

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com