Μαθητές

Οι οδηγίες στηρίζονται στις συστάσεις που έκανε  ο   Εθνικός  Οργανισμός  Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται από το υπουργείο Παιδείας, να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Ειδικότερα, ολόκληρη η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, έχει ως εξής:

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

1. Τακτικό πλύσιμο των χεριών:

  •         Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
  •         Πριν και μετά:  Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος - Το γεύμα-Τη χρήση της τουαλέτας
  •         Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
  •         Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

 2. Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

3. Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενωνχώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)

4. Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων

5. Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό

6. Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

7. Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

8. Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο.

Διαβάστε το σχετικό άρθρο (esos)...

  Κατά τη διάρκεια του Σχολικού Έτους 2015-2016 λειτούργησε μετά το πέρα των μαθημάτων, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, τμήμα Χορωδίας. Τα παιδιά διδάχτηκαν πληθώρα τραγουδιών (παραδοσιακά τραγούδια, μελοποιημένα ποιήματα κ.α.) και ήρθαν σε επαφή με μουσικά όργανα. Παράλληλα, αποτελώντας μέλη μιας ομάδας έμαθαν να συνεργάζονται και να δουλεύουν με υπευθυνότητα για τη σωστή διεξαγωγή των σχολικών μας εορτών. 

  Κατά τη διάρκεια του Σχολικού Έτους 2015-2016 λειτούργησε μετά το πέρα των μαθημάτων, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, τμήμα Χορωδίας. Τα παιδιά διδάχτηκαν πληθώρα τραγουδιών (παραδοσιακά τραγούδια, μελοποιημένα ποιήματα κ.α.) και ήρθαν σε επαφή με μουσικά όργανα. Παράλληλα, αποτελώντας μέλη μιας ομάδας έμαθαν να συνεργάζονται και να δουλεύουν με υπευθυνότητα για τη σωστή διεξαγωγή των σχολικών μας εορτών. 

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com