28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης - Αρχική Σελίδα

Μαθητές

Οι οδηγίες στηρίζονται στις συστάσεις που έκανε  ο   Εθνικός  Οργανισμός  Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται από το υπουργείο Παιδείας, να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Ειδικότερα, ολόκληρη η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, έχει ως εξής:

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

1. Τακτικό πλύσιμο των χεριών:

  •         Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
  •         Πριν και μετά:  Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος - Το γεύμα-Τη χρήση της τουαλέτας
  •         Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
  •         Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

 2. Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

3. Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενωνχώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ)

4. Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων

5. Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό

6. Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

7. Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

8. Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο.

Διαβάστε το σχετικό άρθρο (esos)...

  Κατά τη διάρκεια του Σχολικού Έτους 2015-2016 λειτούργησε μετά το πέρα των μαθημάτων, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, τμήμα Χορωδίας. Τα παιδιά διδάχτηκαν πληθώρα τραγουδιών (παραδοσιακά τραγούδια, μελοποιημένα ποιήματα κ.α.) και ήρθαν σε επαφή με μουσικά όργανα. Παράλληλα, αποτελώντας μέλη μιας ομάδας έμαθαν να συνεργάζονται και να δουλεύουν με υπευθυνότητα για τη σωστή διεξαγωγή των σχολικών μας εορτών. 

  Κατά τη διάρκεια του Σχολικού Έτους 2015-2016 λειτούργησε μετά το πέρα των μαθημάτων, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, τμήμα Χορωδίας. Τα παιδιά διδάχτηκαν πληθώρα τραγουδιών (παραδοσιακά τραγούδια, μελοποιημένα ποιήματα κ.α.) και ήρθαν σε επαφή με μουσικά όργανα. Παράλληλα, αποτελώντας μέλη μιας ομάδας έμαθαν να συνεργάζονται και να δουλεύουν με υπευθυνότητα για τη σωστή διεξαγωγή των σχολικών μας εορτών. 

Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου συμμετείχαν την Δευτέρα 11 Μαϊου 2015 σε ένα παιχνίδι γνώσης της Αρχαίας Ιστορίας στοχεύοντας σε μια επανάληψη της ύλης μέσα από ένα διασκεδαστικό τρόπο. Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δώρισε στη βιβλιοθήκη μας το βιβλίο του E. H. Gombrich  «Μικρή ιστορία του κόσμου» σε τέσσερα αντίτυπα, έτσι ώστε να δοθεί η ευκαιρία και η δυνατότητα στα παιδιά να διευρύνουν και να εμπλουτίσουν τις ιστορικές τους γνώσεις.

H Συντονιστική Επιτροπή Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος και το Ερευνητικό Κέντρο του Σωματείου «Άγιος Γεώργιος Περιστερεώτα» προκηρύσσουν τον 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα  την ιστορική πορεία των Ελλήνων του Πόντου .
    Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού (Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξης), Γυμνασίου, Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου, και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν τις εργασίες τους έως την 31η Ιουλίου 2015 στη διεύθυνση :
Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος , Λ. Νίκης 1, τ.κ. 54624 Θεσσαλονίκη.
        Οι οδηγίες του διαγωνισμού, καθώς και οι προτεινόμενες κατηγορίες βράβευσης περιγράφονται στην επισυναπτόμενη προκήρυξη.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διεξαγωγή του διαγωνισμού  παρακαλείσθε να επισκεφτείτε τις ιστοσελίδες www.peristereota.com, www.neolaia.poe.org.gr, www.poe.org.gr.

 

Φέτος η Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση καλεί τ@ς μαθητ@ς να στείλουν το δικό τους μήνυμα στ@ς πολιτικούς που θα συναντηθούν στα Ηνωμένα Έθνη και θα αποφασίσουν τους νέους στόχους για τα επόμενα 15 χρόνια.

Οι μαθητ@ς γυμνασίων συμπληρώνουν με λέξεις την πρόταση: "Θέλουμε εκπαίδευση που να..." και τις στέλνουν στον Εκπαιδευτικό Τομέα της ActionAid Ελλάς.

Εδώ μερικά απ' τα μηνύματα των μαθητ@ν τμήματος του 28ου γυμνασίου Θεσσαλονίκης.

Μαθήτριες του 28ου γυμνασίου Θεσσαλονίκης παρουσίασαν δύο εργασίες τους στο 7ο μαθητικό συνέδριο Πληροφορικής στις 21 Απριλίου 2015. Πρόκειται για δυο εφαρμογές για φορητές συσκευές προγραμματισμένες με App Inventor που εκπονήθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής της γ' γυμνασίου.

 

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com