Με αφορμή τις παγκόσμιες ημέρες του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (24.10.2014) και των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων (10.12.2014) έγιναν σχετικά αφιερώματα με παρουσίαση του ρόλου και της στοχοθεσίας του Ο.Η.Ε και της απόκλισης μεταξύ της θέσπισης της οικουμενικής διακήρυξης ανθρώπινων δικαιωμάτων και της κοινωνικής πραγματικότητας.

       Τα παιδιά κατά ομάδες προσέγγισαν τα άρθρα της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και τα παρουσίασαν στους/ις συμμαθητές/τριές τους με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του Παιδιού (20.11.2014). Επιπλέον, τα παιδιά κατά ομάδες, απεικόνισαν εικαστικά τα βασικά δικαιώματά τους φιλοτεχνώντας το δέντρο των δικαιωμάτων. Τα έργα των παιδιών έχουν αναρτηθεί σε κοινόχρηστο χώρο του σχολείου για να είναι προσβάσιμα από όλους/ες.

 Ο σχολικός εκφοβισμός ως ιδιαίτερη θεματική ενότητα προσεγγίστηκε μέσα από τη λογοτεχνική γραφή. Τα παιδιά εντόπισαν έλληνες συγγραφείς και τα αντίστοιχα λογοτεχνικά έργα στα οποία περιγράφονται περιστατικά σχολικής αλλά και ενδοοικογενειακής βίας. Ενδεικτικά αναφέρονται ο Ι. Κονδυλάκης και το έργο 'Ο Πατούχας', ο Α. Παπαδιαμάντης και το έργο  'Γουτού Γουπατού', Γ. Ιωάννου και το έργο 'Τα παρατσούκλια', Π. Πρεβελάκης και το έργο 'Ο Κρητικός-Το Δέντρο'Β. Βαγγελάτου και το έργο 'Άγρια κύματα. Από το δράμα του ξεριζωμού', Λ. Νάκου και το έργο 'Η κόλαση των παιδιών', Ε. Δικαίου και το έργο 'Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά', Ν. Καζαντζάκης και το έργο 'Αναφορά στο Γκρέκο', Ε. Φακίνου και το έργο 'Αστραδενή' κ.α

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com